woensdag 31 maart 2010

Post.

Gisteren kreeg ik nog deze 2 boeken binnen.


1 om tassen te maken en 1 voor vrolijke kinderkleding te maken.


Vooral het kinderkleding boek is een echte aanrader als je op zoek bent naar patronen voor meisjes.
Leuke bewerkelijke kleding.

Van de week heb ik voor het eerst een bestelling gedaan bij LTC, dit is een groothandel.
De prijzen schelen enorm.


4 Naai en quilt garens, 2  keer 25 meter satijnband, 10 meter klittenband, 10 meter vliesofix, 100 meter keperband, een omkeerhaak, paternoplaat, 2 kinderborduurpakketjes en 2 zakje met zilverkleurige klokjes.
Het keperband heb ik gekocht om kussens te dichten met strik sluiting. Eerst maakte ik altijd zelf de strikken maar dit vind ik een erg langdurig karwei.
De vliesofix en de fiberfil zijn vor de HSH. Ik kan weer volop vooruit.

2 opmerkingen:

  1. Leuke boeken, vooral die van de tassen spreekt me erg aan.Ik ga ook eens kijken bij LTC. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi saskia,

    Wat is post toch heerlijk he? ook al heb je er zelf voor gezorgd dat het door je brievenbus komt ;)
    Ik had even een vraagje; ik ben op je blog terecht gekomen omdat ik al langere tijd op zoek ben naar een plek waar ik stoffen van Kate Spain kan bestellen. Ben dol op haar motieven...
    Mag ik vragen waar jij ze vandaan getoverd hebt?
    Zou het heel fijn vinden als je me het antwoord zou willen mailen op handigean@hotmail.nl,
    of in een berichtje op mijn blog.
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen