maandag 8 maart 2010

Paper piecing.

Van mijn eerste paperpiecing werkjes heb ik maar iets geknutseld, anders verdwijnen ze toch maar weer in een doos. Nu kan ik ze als pannenlap of zo gebruiken.
Bij de babywals inlegluiers besteld, volgens iedereen op het net nog de enige plek waar ze verkocht worden. Ik ben eerst bij de Action geweest, deze doekjes zijn dus niet goed, ze blijven plakken aan je bout en je kunt er niet op tekenen. Weer iets wijzer geworden.


Vandaag bij www.bookdepository.com 3 paperpiecing boeken besteld. De prijzen zijn hier schandalig laag vergeleken met ons kikkerlandje. Ze hebben hier ontzettend veel handwerkboeken voor rond de 13 euro (in NL  dan vaak rond de 25 euro). De verzendkosten zijn gratis. De moeite waard om eens rond te neuzen.
Ik heb vorige week zaterdag heel veel stof in America besteld, kan haast niet meer wachten tot het binnen is..........moet geduld hebben. Zodra ze binnen zijn laat ik het zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten