zaterdag 20 maart 2010

De buit.

De buit is binnen. Sara heeft een nieuwe spijkerbroek, ondergoed en een o zo schattige muismat.
Ik ben vlug even Het Smitje binnengelopen om vliesofix en garen te halen. Anders kan ik namelijk niet verder met mijn Home sweet home. Een boek voor mezelf en de oudste gekocht en tevens een boekje voor een kindje dat in het ziekenhuis ligt. En man lief was tevreden met nieuwe sokken.
Zien jullie die 3 dozen op de achtergrond, wat zou er in zitten.....................................................................


Ik kan jullie vertellen dat het niet mee viel maar we zijn al geslaagd voor nieuwe slippers. Ze heeft veel schoenen gepast maar je snapt het al wel...................!!!!!!!!!!!


Straks ga ik toch nog mijn stomme fout van gisteren proberen te verbeteren. Zoals jullie wel konden zien heb ik de 1 en de 0 gedraaid. Volgens mij bestond het patroon zelfs pas in 2005. Misschien nog tot straks.

1 opmerking:

  1. Jullie zijn super geslaagd vandaag!
    En hele leuke mooie slippers!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen