woensdag 17 maart 2010

De paperpiecing boeken zijn binnen.

Gisteren kreeg ik 2 boeken en vandaag het laatste boek binnen. Ik heb er een week op moeten wachten, valt best mee. Als je interesse hebt hier is de link.




Het volgende boek kreeg ik vandaag binnen ik vind het fantastisch, er staat van alles in. Bloemen, sterren, beesten, logcabins, huizen, engelen enz.


De luierinleg vellen zijn ook binnen gekomen, de komende jaren ben ik wel zoet. Heb namelijk 5 dozen besteld van 100 stuks. Ik laat jullie de foto zien zodat je ziet dat het materiaal goed is.
Te krijgen bij babywalz.



Ik ben nog steeds aan het wachten op een envelop met stoffen (blush), ik hoop toch dat hij snel komt. 

De afgelopen week druk geweest met weekeindbezoek, werken, belastingaangifte, schoolvergaderingen (ik zit namelijk in de oudervereniging van mijn dochters basisschool). Jullie snappen vast dat ik momenteel last heb van afkick verschijnselen. Ik MOET morgen echt weer knutselen.

1 opmerking:

  1. hallo Saskia. Ik ben via via op jou blog terecht gekomen, vind je huisjes met de tilda stofjes erg mooi. Om meer van je hobby te zien meld ik me aan als volger. groeten Esther.

    BeantwoordenVerwijderen