zaterdag 13 maart 2010

Etsy adressen.

De disco heb ik weer overleeft, ben wel zo gaar als een klontje. Ik ga dus ietsjes later richting Den Haag.
Voor degene die willen weten waar ik mijn stofjes heb besteld..........hier komen de linkjes.

fabricbee

pinkpolkadotstudio

Hier heb ik ook iets besteld, deze envelop is echter nog niet binnen. Een gedeelte van de serie Blush.
myneedleandthread

Deze winkeltjes bevinden zich allen bij Etsy, dit is een site waar alleen spullen op aangeboden worden die met handwerken te maken hebben. Ik kom gemiddeld op 9 euro de yard, dit is met verzendkosten erbij.
Snuffel ze allen en laat eens weten of jullie ook hebben gevonden wat jullie zochten.

1 opmerking:

  1. Hallo Saskia,
    Bedankt voor je link. Zelf heb ik ook een aantal stoffen besteld! Erg leuk!
    groetjes Maud

    BeantwoordenVerwijderen