woensdag 17 februari 2010

Veel gedaan vandaag.


  

Vandaag ben ik maar eens begonnen van het binden van de huisjes quilt. Ik heb nog een aantal randen eromheen genaaid zodat ik een patroontje kan quilten. Mooi een werkje voor in de avonduurtjes.



Mijn volgende project heb ik ook al in mijn hoofd. Nu nog op stof !!!!!!
Karen van aztec-rose had gelukkig nog 1 boek van de HOME SWEET HOME quilt op voorraad.
Deze kreeg ik vandaag binnen samen met een liniaal, schuurpapier stickertjes en een tacker verwijderaar. 
Bij de kippenquilt kussens probeerde ik de tacks er met een schaartje af te knippen, heel erg priegelig  werk en oppassen dat je niet in de stof knipt.



Omdat ik op dit moment erg van frisse en vrolijke kleurtjes houd heb ik de stof bij www.marutska.nl
besteld samen met een nieuwe vingerhoed. Mijn huidige vingerhoed is van leer (clover) en is nu, na 3 maanden in gebruik te zijn, al door. Heb nu voor een rubberen met metalen top gekozen. Ik moet gewoon niet zo veel stitchen. 
Omdat de postbode al was geweest was het een complete verrassing toen een paar uur later een pakketje werd bezorgt. Ja hoor, de stofjes van Tilda zijn al binnen. Als verrassing heeft www.marutska.nl er een hele mooie en leuke tas bijgedaan. De tas is in de zelfde stijl als de stofjes, kan ik in de nabije toekomst mooi de blokken voor de HOME SWEET HOME in bewaren. Maria, heel erg bedankt. Ik heb er helemaal zin in. 







Ik mocht van mezelf nog niet aan een nieuwe quilt beginnen omdat de kippen kussens nog niet af waren.
Dus even flink doorgewerkt en voilà.



Ik hoop dat mijn moeder er blij mee is. Van de restandjes heb ik nog 2 grote onderzetters gemaakt.

Een hele fijne avond nog,
Saskia.







                                 




                                                                                    


1 opmerking:

  1. Alsjeblieft!

    Ben zeer benieuwd hoe je home sweet home quilt gaat worden!!!
    Ik blijf het volgen!!

    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen