vrijdag 5 februari 2010

Kippen en postbode.

Van de week heb ik de toplagen voor 2 kippenquilt kussens gemaakt. Ook voor mijn moeder (is wel zo leuk bij de kippenquilt).
De lagen zitten al aan elkaar vast met behulp van de micro extra fine gun, te koop bij www.wyshop.nl. Veel goedkoper dan de micro stich van Dennison.



Ga nu voor het eerst het Superframe uitproberen. Ben benieuwd of dit goed werkt bij het doorpitten. Ook ga ik proberen door te pitten met Perle 8, las op het net bij iemand dat dit toch een mooier resultaat bracht. Wordt dus vervolgt.



Net bracht de postbode nog dit pakketje........leuk vind je ook niet. De jongste wilde perse net als haar vriendin een nieuwe Spaanse jurk met schoentjes. De vorige was roze en voort veel te klein. Dit alles natuurlijk voor de carnaval en daarna om te verkleden.




Ook kwam de postbode dit boek van Tilda brengen, ik heb voor mezelf namelijk besloten dat ik de hele collectie boeken van haar wil hebben.


De plannen voor dit weekeinde zijn groots, proberen het huis op te ruimen, de kamers van de kinderen opruimen, al mijn DMC garen opnieuw op te bergen in geordende doosjes met bobbins. 
Ik heb een paar honderd kleuren, en denk dat het te veel gevraagd is voor dit weekeinde.
En dan wil ik vanavond ook weer graag naar de serie DEXTER kijken.

Groetjes van Saskia.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten