donderdag 4 februari 2010

Heeeeeeel lief cadeautje.


Vandaag kreeg ik, zeer onverwacht dit cadeautje van mijn vriendin Ingrid.









Zij vindt mijn Tilda stofjes altijd zo leuk.
Ze heeft nu voor zichzelf de papierbundels van Tilda aangeschaft bij www.yourzoap.nl.
Ingrid is erg goed in scrapbooking, wat ik heb met stofjes heeft zij met papier.
Ik vond dit zo'n hartverwarmend cadeau.
Als je het doosje opent dan zijn er 6 doosjes in gemaakt om frutseltjes te bewaren, allemaal met kraaltjes om ze te openen. Het middenstuk is voor papperassen. Dit alles met veel verschillende Tilda papierpatronen gemaakt.
Het toeval wil dat ik met een quilt bezig ben in dezelfde stoffen als waar zij het papier voor heeft gebruikt.
De huisjesquilt die ik gisteren heb laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten