zondag 25 april 2010

Tatedetatadaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Hooggeëerd publiek, hier komt ie dan. Eindelijk klaar voor de lancering.


En dan bedoel ik niet onze hond genaamd Jing, die natuurlijk vlug in beeld springt.

In eerste instantie wilde ik een lichte kleur rand om de blokken heen maken. Dit was oersaai om te zien.
Bij Maria had ik toevallig een stofje voor rokjes besteld. Toen ik dit stofje langs de blokken hield vond ik het wel een verrassende combinatie. De toplaag is nu 2.02 m. bij 2.04 m.


Bij deze is de TOP nu officieel af, zelfs de steeltjes ben ik nu niet vergeten.

4 opmerkingen:

  1. Oooh mooi, ook de rand is geweldig!!

    En ik geloof dat ik weet wat de achterkant wordt;-))

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi,wat een werk. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeetje, ik wist echt niet dat jij zo'n engelengeduld had. Mooi man! Ga je hem ook gebruiken? (of weer weggeven zoals vaak? hihi)

    BeantwoordenVerwijderen