woensdag 28 april 2010

Atelier de quiltpuzzel.

Vanaf vandaag heb ik anderhalve week vakantie en die ben ik al goed begonnen.

Lydia vond dat ik voor mijn Home Sweet Home ook maar eens goede vulling moest kopen....bij deze.





Ik ben vandaag bij Atelier de Quiltpuzzel in Eindhoven geweest. Meer dan 3000 stoffen en heel veel meer quiltspul.
Ik kon me moeilijk inhouden. Dit zijn mijn verdere aankopen.


Ik weet niet meer hoe ze heten maar ze kwamen net binnen in de winkel, kon ze gewoon niet laten liggen.


En deze vind ik mooi van de kitscherigheid. Roze en lichte stoffen met glitter opdrukken.

Wat ik van de stofjes ga maken weet ik nog niet.....weer een mooie aanvulling voor de kast.

1 opmerking:

  1. hmmm mooi ik heb benieuwd wat je er mee/van gaat maken. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen