zondag 11 april 2010

Dag en nachtwerk.

Vandaag, lees eigenlijk gisteren gezien het tijdstip, de hele dag gefröbeld met Lydia.
Vanochtend om 10 uur was ze bij mij en ze ging rond 11 uur 's avonds weer naar huis.
Heel veel gedaan en reuze gezellig.

Lydia is begonnen met en rand om haar kattenquilt te maken.


Hier zien jullie er een gedeelte van.


Ze heeft de rand af gekregen vandaag en moet nu al zuchten dat ze weer een quilt kan gaan opspannen, haar tweede deze week. Lydia maakt alles met het handje er komt geen machine aan te pas.

Zelf heb ik vandaag de laatste blokjes, voor onder de HSH blokken gesneden. Nu nog in elkaar zetten en dan zijn de blokken helemaal af. De geschubde versiersels voor de rand heb ik al geknipt en gevliesofixt liggen. Dus een kwestie van hard door werken en dan komt hij wel af.


Al de stoffen voor de HSH zijn dus nu geknipt en dan houd je dit over............heeeeeeel veel scraps.


Je snapt het al wel, daar ben ik maar iets van gaan paperpiecen. Ik vond de poezen van Lydia's quilt erg lief en ben deze zelf maar 1 gaan maken.


Het is de bedoeling dat dit een kussenhoesje gaat worden. Uiteindelijk gaat het naar een vriendinnetje van Doortje die wel een extra knuffel kan gebruiken.

Verder heb ik vandaag nog aan mijn hexagonnen gewerkt en heb ik een stitcherie voor Lydia overgetrokken van Bronwyn. Aangezien ze dol op katten is wil ze graag deze gaan maken.


Slaap lekker allemaal en misschien nog tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten