maandag 26 juli 2010

Weekendje Den Haag.

Afgelopen weekeinde ben ik samen met Erwin een weekeindje naar mijn zus en haar vriend geweest.
De kinderen zijn vrijdagavond bij een vriendin afgezet en wij, voor het eerst in 11 jaar, op pad.

In de avond (nacht) ouderwets trivianten, zoals gewoonlijk wint Erwin het spel. 


Eigenlijk wilde ik graag naar een quiltwinkel in Den Haag. 1 Zit bevind zich vlak bij het adres van mijn zus, deze winkel had echter vakantie. De andere winkel was zo moeilijk te bereiken dat ik het maar heb opgegeven.
In de vakantie ga ik eens mooi naar Den Bosch om de quiltwinkel daar te bezoeken.
Maar van stofjes niet getreurd ik ben met 2 vuilniszakken naar huis gegaan. Een vriendin van mijn zus hield opruiming i.v.m. verhuizing.

De hele zaterdag dus in de binnenstad doorgebracht, we hadden een heerlijk weertje en we zijn  ik weet niet hoeveel winkels doorgestruind.

Op zondag vonden we het wel tijd voor iets cultureel 's, het werd het mesdag museum.
Prachtig, als je voor het eerst de trap oploopt om het panorama te aanschouwen.
Echt een aanrader als je rust zoekt.

Ik heb dit weekeinde natuurlijk toch nog wel iets gescoord.
Een beginnetje gemaakt van een servies verzameling van PIP, een etagere, een boek voor zelfontplooiing en wat goldenoldies om naar te luisteren.


De meiden hebben zich ook uitstekend geamuseerd bij Shrek de 4de en in Dippie Doe.
Ik denk dat er geen 11 jaar meer tussen gaat zitten dat we weer eens samen een weekeinde op pad gaan.

2 opmerkingen:

  1. Dat is super een weekendje weg, doen wij ook af en toe. Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je pip servies.En leuk te lezen dat jullie het naar jullie zin gehad hebben. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen