zondag 18 juli 2010

Van alles.

Even een update van de afgelopen week.

Nu het lekker is afgekoeld gaat het met mijn Home Sweet Home als een speer.
Ik moet nog 1 blok doorquilten en dan kan ik aan de rand gaan beginnen. 
Fijn dat randwerk......hoef ik niet meer helemaal onder de quilt te verdwijnen ( heel warm).



Ik hoop dat ik dit weekeinde nog vooruit kan, mijn DMC Perle 8 is namelijk bijna op en in bestelling. Dit garen gebruik ik om de grote contouren door te quilten.

Van de week heb ik nog een paar geweldige boeken aangeschaft en natuurlijk ook nog stofjes.


Nog extra stofjes voor mijn Dear Jane.
Ik kom er achter dat ik de laatste tijd vaak na blauwe stofjes zit te kijken op het web, dit is dus de eerste voor mijn nieuwe verzameling. Wie weet wat er nog van gemaakt wordt.


De laatste tijd ben ik ook helemaal in de ban van appliqueren, Dear Jane is de schuldige, en ga hier is flink mee oefenen in de vakantie. 


Leuk kerstproject en heerlijk vrolijke stofjes.
Naalden kom ik de laatste tijd te kort dus daar heb ik maar een voorraadje van ingeslagen.
Als cadeautje zat er een heel leuk schaarbedeltje bij.

Na alle waarschijnlijkheid komt er dinsdag een geweldig pakket binnen. 
Hier lezen en zien jullie nog van.

3 opmerkingen:

  1. Wat word je Home Sweet Home quilt mooi en die boeken geweldig, veel plezier met je pakket wat dinsdag binnen komt, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aankopen heb je gedaan, echt heel mooi en wat wordt je HSH mooi. Je bent dus met de laatste loodjes bezig. Kan me voorstellen dat het warm is daar heb ik ook last van als ik bezig ben met het quilten. Succes met afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je home sweet home wordt heel mooi.Leuke stofjes heb je gekocht.
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen