dinsdag 20 juli 2010

Al weer van alles.

Gisteren moest ik om 3 uur bij Sara in de klas komen.
Verrassing ......... alle hulpmoeders werden in de bloemetjes gezet. De kinderen van de desbetreffende moeders hadden een potje en bordje mogen schilderen en de juffen zorgden voor de plantjes.
Ziet het er niet vrolijk uit?


Het is hier vandaag pakketjes dag.

Met de post kwam mijn langverwachte Perle 8 garen. Mooi voor de Home Sweet Home.

Er is een nieuw zwembad binnengekomen, van het oude zwembad is na 7 jaar de pomp kapot gegaan. Zo 1 die je in het water moest hangen. Geen nieuwe pomp meer te vinden.
Dus ........nu een nog grotere, heerlijk, 3,66 doorsnede bij 0,91 cm hoog. 

Nou hier komt mijn fantastische pakket waar ik het van het weekeinde over had. Niet schrikken.





17 Meter Kaffe Fassett stof. Ik vind ze helemaal geweldig. Het was in de opruiming hoor.
De desbetreffende mevrouw hield op met de verkoop van Kaffe Fassett stoffen, bof ik even.

Vandaag ben ik druk bezig geweest met het maken van tassen voor de juffen, dit als afscheidscadeautje.. We hebben in Brabant pas vrijdag vakantie.
Ze zijn voor de juffen van Sara. Sara heeft eerst de lievelingskleuren moeten vragen aan de juffen en mama kon aan de slag. 



De tassen moeten nog wel even gepimpt worden.

Ik denk niet dat ik Doortje haar leerkracht hier blij mee kan maken want dat is een meneer.
Dus daar heb ik dan een leuke droppot voor gehaald, nu alleen nog vullen met drop en klaar.

De laatste week van hollen en regelen is gelukkig aangebroken, deze week nog een afscheidsavond voor groep 8 hosten en de laatste schooldag helpen op school. 
En dan......................eindelijk relaxen.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie stoffen heb je gekocht en zoveel geweldig gewoon en wat heb je leuke tassen gemaakt voor de juffen. En wat lief dat je in de bloemetjes bent gezet.

    BeantwoordenVerwijderen