maandag 21 juni 2010

Ik leef nog.

Afgelopen week heb ik een persoonlijke rotweek gehad. Ik zal jullie hier niet verder mee belasten dus op naar iets knutseligs.

Ik ben eindelijk begonnen met het doorpitten van mijn Home Sweet Home.
De onderste 3 blokken en de onderrand zijn al klaar.





De zon scheen een beetje rottig op tafel maar ik wilde jullie toch graag iets laten zien.

Afgelopen week heb ik ook nog dit smulpakketje binnen gekregen.


Zijn het geen prachtige kleuren zo bij elkaar?
Het is dunne haak/borduur katoen van Durable.

Hier zie je het totaalpakket.


Standaardjes voor mijn Tilda poppen, soluvlies, trekweg vlies, Madeira oplosbare vlies, handvatten, breinaalden van 2 cm.,
een zakje met allemaal verschillende formaten hartjes, een grote pot met lijm en kleine lijmstiften. Deze stiften zijn bedoeld voor de hexjes, ik vond het erg duur worden met de sew line lijm. Dus altijd de moeite waard om het zo te gaan proberen.

Hebben jullie al gezien dat Bep een midzomernacht korting heeft. Wie vandaag voor 24.00 uur besteld krijgt 21% korting. Ik heb hier gebruik van gemaakt. Ben bang dat ik uiteindelijk te weinig Rural jardin en Rouennerie stof zal hebben voor mijn Dear Jane. Dus nog wat extra fat quarters besteld en een paar leuke quilt patronen. 

Fijne avond en tot schrijfs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten