donderdag 27 mei 2010

Even een blog-dipje.

Jeetje alweer een week geleden dat ik hier wat plaatste, even updaten dus.

In het pinksterweekeinde zijn we elke dag weg geweest, dus geen tijd om echt te knutselen.
De hexjes zijn wel meegegaan naar mijn ouders, daar heb ik weer van iedere kleur een bloem kunnen maken.



s'Avonds op de bank de blommen vastmaken aan de rest. Ik ben nu met de derde rij bezig.


De rand om het bonte kleed zit eraan.


De restanten zijn aan elkaar genaaid. Hier worden nog kussens van gemaakt.


Met Sara heb ik dit woensdag in elkaar geknutseld. Ze vertelde me precies hoe, wat en waar alles moest komen. Ze durfde zelf niet aan het hotfix apparaat te komen....veel te heet.
Hij hangt nu aan haar slaapkamer deur.


Grote verrassing, Sara wil wel naailes. Ik wist niet wat ik hoorde. Dus restlapjes erbij en een tekening maken op de stof. Niet zo slim van mij om meteen een peperkoek mannetje te tekenen, te veel bochten.


Dus daarna ook maar even zigzag proberen.
Vandaag is ze mijn lockmachine gaan uitproberen.
Het is zo'n grappig gezicht om dat spannende gezichtje te zien en dan het voetpedaal op een opstapje omdat ze er anders niet bij kan. Jammer, hier heb ik geen foto van gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten