dinsdag 4 mei 2010

Een Award.


Awards

Deze kreeg ik vandaag van Maria.

Nu nog een paar dingen waar ik vandaag vrolijk van werd. Ik heb vandaag met de meiden opgeruimd dus vrolijk..........!!!!!!!!!!

- Sara die zonder mopperen mee hielp met haar kamer uitmesten en stoffen.
- Man lief die een nieuwe bank heeft gekocht, de hocker hebben we al binnen en de hoekbank komt volgende week.
- Mijn zus die vrijdag komt logeren.
- Knutselvriendin Lydia die zaterdag komt.
- Dat vrijdag m'n nieuwe wasmachine binnenkomt, deze staat op exploderen zo'n herrie maakt het ding.
- Maar vooral............DAT HET ZONNETJE WEER IS GAAN SCHIJNEN VANDAAG, JIPPIE.

Ik schenk de award verder aan de volgende personen, dit omdat ze altijd van die lieve reacties plaatsen.
- Esther van Hobby Es.
- Maud van Bloemetjes.
- Maria van Marutska.

Morgen is Sara jarig, ik ben benieuwd of ze haar nieuwe jurk aantrekt. Zo ja, dan zien jullie nog beeldresultaat.


3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award en met je dochter haar verjaardag! Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Saskia,
    Van harte gefeliciteerd met je award en wat leuk dat je hem aan mij doorgeeft! Een Happy award is een leuke afsluiting van een vermoeide dag werken! Bedankt!
    Geniet van je dochters verjaardag morgen. Groetjes Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award, leuk dat ik hem van je krijg. Ik heb er binnen twee dag twee gekregen, ik zal die van jou en Marutska in mijn log verwerken. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen