zondag 22 augustus 2010

Werk in uitvoering!

Lolliepop Trees.

De achtergrondstof voor de blokken zijn uitgeknipt. 
Het eerste blok is overgetrokken en ik ben nu bezig met het maken van de mallen.
Vooral veel ronde voorwerpen heb ik gebruikt, kopjes, asbak, borrelglaasje, medicijndoosje, grote stomp kaars e.d.


 Ik ben wel weer een tijdje zoet.

Onze kinderen zijn vrijdag met opa en oma op vakantie vertrokken voor een lang weekeinde.
Ik mag het misschien niet zeggen maar.............heerlijk.
We hoeven niets en moeten niets en doen alleen wat wij leuk vinden.

O.a. Hebben we dit weekeinde serie 4 van Dexter gekeken. 
Heel erg spannend, het loopt alleen niet zo goed af.
We kunnen niet wachten tot de 5de serie uitkomt om te kijken hoe het nu verder gaat.

Ik ben er weer vandoor.....de biefstuk met champignons wacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten