woensdag 4 augustus 2010

Ik presenteer jullie de Home Sweet Home.

Hij is eindelijk af.
Nou OK, de ophangrand moet nog even tegen gezoomd worden en de Siggie moet nog geplaatst worden.




Erwin zit deze week in Luxemburg dus hebben de meiden en ik onze kans gegrepen om de woonkamer eens flink onder handen te nemen. Dit natuurlijk als verrassing voor hem. 
Vanaf vrijdag heeft Erwin vakantie en heeft dan, nemen wij aan, geen zin om meteen te gaan schilderen.
Dus ben ik maar alvast met de meiden samen begonnen.


Het dressoir staat voor de 2de keer in de lak. Morgen mag het weer naar binnen. 
Tevens ga ik morgen nieuwe gordijnen maken.
Nu hingen er gordijntjes die zwart/wit geblokt zijn. Dit was toch wel erg donker binnen. Je snapt wel dat ik toch weer voor wit ga.

7 opmerkingen:

  1. Wauwwww je Home sweet Home is GEWELDIG geworden, wij zijn ook met de kamer bezig en alles word net als bij jullie Wit, veel plezier met het klussen en ik ben benieuwd hoe Erwin reageert. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh hij is prachtig geworden!!!
    Krijgt ie ook een plekje in de gerestylde woonkamer??

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je Home Sweet Home prachtig geworden, een plaatje. Je dressoir ziet er ook erg mooi uit. Leuk om alles nieuw te hebben en te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is-ie! Wat een heerlijke kleurtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel voor de mooie complimentjes.
    De quilt komt waarschijnlijk in de gang te hangen, hij is te groot voor boven het dressoir.

    groetjes van Saskia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is geweldig geworden, saskia.
    je dressoir is ook mooi, zo wit.
    ben erg benieuwd naar je nieuwe gordijnen.

    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is in een woord P*R*A*C*H*T*I*G geworden.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen