vrijdag 10 september 2010

Lolliepop Trees.

Ik heb mijn eerste blok nog een keertje overgedaan. 
De originele achtergrondkleuren van deze quilt zijn geel, groen, blauw en roze.
Deze lichte stofkleuren vond ik zo mooi dat ik toch op zoek ben gegaan.
Uiteindelijk heb ik bij de Zeeman hoeslakens in de goede kleuren gevonden.
In plaats van blauw heb ik licht paars.

Het eerste blok dus nogmaals maar dan met een licht groene achtergrond.


Ik ben van plan om deze blokken volgens de quilt as you go methode te maken.

Voor Sara ben ik op dit moment een poncho aan het haken.
 Ze heeft zelf 2 kleuren uitgezocht, dus er moeten 2 poncho's komen.


Ik ben het garen met haaknaald nummer 4 aan het haken maar vind het toch te stug. Waarschijnlijk ga ik het dus uithalen en met een grovere naald opnieuw proberen.

3 opmerkingen:

  1. Wauw Super en ben benieuwd naar je poncho, fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi nieuw blok, hele mooie kleuren en wat slim dat je er hoeslakens voor gebruikt, de poncho wordt zoals ik zie ook weer erg leuk ben benieuwd hoe hij verder wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie en bezoek aan mijn blog! Wat heb je een mooi blok gemaakt! En wat een mooie kleuren. Las op je blog dat je ook stofjes van Kaffe Fassett gebruikt. Wat zijn dat mooie stofjes he?

    BeantwoordenVerwijderen